2015. március 27., péntek

Helyzetek:)

Sziasztok Drágáim!

Hát mostanában nem igen voltam "Aktív". Ennek több oka is volt, de ebbe nem mennék bele. Gondoltam írok, hogy ez a hülye (én) még élek, lelégzem és az Amnesia nincs még befejezve. :) Szünetkor azaz 04.04.-én hozom nektek a kövi részt :/ Igen ilyen soká.:/ De sajnos még le sincs gépelve és nekünk 1-től van szünet. Annyi idő meg nekem kell, hogy bepötyögjem nektek :)
Remélem megértetek addig is köszi a megértest!
Puszil és ölel titeket:
xxCat

3 megjegyzés:

  1. Szia drága barátnőm!
    Már nagyon régen írtam, amit sajnálok is egyébként :'( Semmi gond, mindenki megérti! De már nagyon várom az április negyedikét! Remélem gyorsan eljön, mert már olvasni akarok!
    Puszi Lolo. <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves Cat L. Loud!
    Hmm... Sajnálattal hallom, hogy viszonylag későn lesz rész, bár még mindig jobb, mintha nem lenne. Alig várom és remélem, hogy minden rendben lesz (majd) valamikor a két főszereplővel.
    Mellesleg egyik kedvencem Luke, úgyhogy már csak azért is jó ez a történet, szóval... NA MINDEGY...

    A lényeg, hogy várom a folytatást! :)
    Brynn voltam...

    VálaszTörlés
  3. Ígérem sietek! :) Örülök, hogy tetszik a story! :)
    Lolo de jó látni, hogy írtál úgy hiányzott a kommented:) Nyugi én is le vagyok maradva..:/ <3
    Puszil és ölel titeket:
    xxCat

    VálaszTörlés