2014. október 31., péntek

4.Díj :)

Hello Darlings!

Nem sajnos még nem rész :( Viszont a blog gazdagodott egy díjjal! Amit köszönök Dorina B.-nek! Ezer hála! :)
Szabályok:
Írd ki kitől van!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!

Magamról:

1.Igazán nem tudom mit is írhatnék magamról.
2.Nem beszélek sokat olyanok között akiket nem igazán ismerek, de sokat jár a szám ha van egy két ismerős a közelben.
3.Alapjában véve magamban tartom a véleményem, de ha bántanak engem vagy a barátaimat könnyen kinyílik a szám. Ami valljuk be sértő szavakat hagy maguk után :) 
4. 10.-es vagyok.
5. Sok 'barát' van, de kevés köztük az igazi aki nagyon de nagyon ismer..
6. Tegnap előtt láttam a Feltámadás c.mű thrillert. Nagyon beteg film..:$ Rendesbe megilyedtem, de azért jó volt :) 
7. Imádom a krimiket, és a horror filmeket valamint az animéket. Ha filmet keresek -általában youtubeon- az első amit beütök: Teljes horror filmek magyarul :)
8. Lélekben kicsit összetörtem. Sajna ez igaz :S
9. Miért nincs egy olyan fiú aki kedves aranyos normális és hasonlít Lukera? :o Olyan nehéz ez? :)


10.Imádlak titeket az olvasóimat. Elsem tudom hinni, hogy 24 (*o*) olvasóm van :)

11.Sosem hittem, hogy lesz olyan akit érdekel majd az amit én írok, de nagyon jól esik, hogy tévedtem. Iszonyatosan sokat jelent ez nekem. És az is, hogy lettek blogspotton keresztül is barátaim. Nagyon örülök ezeknek a dolgoknak.

Dorina kérdései:
1.Melyik sztárt utálod a leginkább?
Igazából nem utálok, pusztán nem kedvelek. Számomra ilyen JB, pedig őt aztán 5.-ig vagyis ameddig össze nem jött Selenával Imádtam. Most már inkább nem is hallgatom..(kivétel pár szám) Mondjuk a Baby-t azt angol előtt mindigdudoljuk néha napján.. /tanárnő meg nevet mindig :D/
Valamint  Ariana Grande valamiért icipicit, de unszimpi..Szegény pedig nem csinált semmi rosszat..
2. Ki a kedvenc énekesed-énekesnőd?
Énekes huh, hát igazából Justin Timberlake akit szoktam hallgatni néha nap. Énekesnő egyértelműen Avril, Demi és Riri. :)
3. Ki a kedvenc íród?
Írónőm van..Rachel Vincent. Magyarok közül pedig Maros Edit (Hüvösvölhógyi suli *-*) és Leiner Laura. Ellentétben másokkal én Leiner Laurát az Akkor Szakítsunk c.mű könyvvel ismertem meg. Ami egy kalandos kis történet, mivel a barátnőmet vártam a buszmegben és a végén egy könyvesboltban kötöttem ki :DD
4.Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az? 
Jussak el Sydneybe és randizzak Lukeal *-* <3
(Mintha ez bármikor is megtörténne. Csúfság vagyok.. :DD )
5.Ki a leghelyesebb fiú / férfi a sztárvilágban?
Mario Casas (Imádom *-* Barátnőmmel közös férjünk <3 :D) és Luke Hemmings. <33
6. 1D vagy 5SOS?
Nagyon ritkán hallgatok 1D-t, de 5SOS-t mindig. Szóval a válaszom 5SOS. <3
7.Mi a kedvenc telefonmárkád?
Jelenleg Samsung telom van, de a jövőben güriznem kellene  egy IPhone -ért. Mivel IPhone -t szeretnék..Bár már tucat telefonnak tünik.
8.Vámpírnaplók vagy Teen Wolf?
Öm..köztes út van? Nem nagyon nézem egyiket sem..Bár a Teen Wolf jobban tetszett, meg több részt is láttam belőle. (Jaj Istenem Timi ezért a válaszért megölne! :D)
9. Kedvenc dalod?
10. Picit több, mint 1 éve :)
11.Mi inspirál, hogy blogolni kezdj?
Igazából az ötleteim, meg úgy elkezdtem. Lesz ami lesz.. Így indult. Most meg az, hogy vannak akik olvassák a blogot :)

Kérdéseim (felhasználnám Dorina kérdéseit):
1.Melyik sztárt utálod a leginkább?
2. Ki a kedvenc énekesed-énekesnőd?
3. Ki a kedvenc íród?
4.Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az? 
5.Ki a leghelyesebb fiú / férfi a sztárvilágban?
6. 1D vagy 5SOS?
7.Mi a kedvenc telefonmárkád?
8.Vámpírnaplók vagy Teen Wolf?
9. Kedvenc dalod?
10. Mióta blogolsz?
11.Mi inspirál, hogy blogolni kezdj?

Küldeném:




9 megjegyzés:

  1. Drága Cat!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, tényleg sokat jelent!:)

    Hatalmas ölelés,
    Diana Brunwin

    VálaszTörlés
  2. Igazán nem tesz semmit. Megérdemelted! <3
    Puszil és ölel:
    Cat L. Loud

    VálaszTörlés
  3. Drága Cat!

    Ó, istenkém, köszönöm, nagyon-nagyon aranyos vagy! <3 Köszönöm, hogy gondoltál rám, ez egyszerűen hihetetlen! Nagyon szépen köszönöm, igyekszem kirakni a többi díjammal, csak ebben nem vagyok olyan jó és gyors. *-*

    Keep smiling,
    Lexi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm ♥

    Lana xx.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen ksözönöm!!:) <3 xNora

    VálaszTörlés
  6. Igazán nincs mit lányok :) Megérdemeltétek <3
    Puszi és ölelés,
    Cat

    VálaszTörlés