2014. szeptember 15., hétfő

Köszöntem szépen! :*

Hello My Darlings! 

(Nem tudom hogy mennyire tetszik ez az elnevezés nektek a 'Darlings' azaz 'Drágáim', ha nem akkor esetleg írjatok komiban, hogy nektek milyen becenév tetszene. Hiszen már olyan unalmas ez a 'Kedves Olvasó (k)!' köszönés, olyan komoly. Én meg nem lennék az :D Szóval komiban várom a lehetséges ötleteket mi legyen a becenevetek :) )

Jaj a legfontosabb! Köszönöm szépen a blog 2. díját Vivien Banga - nak ! :)




Szabályok: 
- Írd ki, hogy kitől van!
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog magamról:
1. Nagyon örülök, hogy ennyi embernek tetszik a blog és, hogy már 16 feliratkozót!
2.Tiszta happy vagyok a 2. díj miatt, meg a sok feliratkozó miatt. Köszönöm tökre feldobtátok a napom.
3.Nagyon beletudom élni valamibe, és akkor általában pofára is zutyanok. :/
4. Olyan fiú tetszik aki számomra reménytelen eset. Főleg mert van barátnője! :(
5.Mindig megbízok mindenkiben, és ezt pár ember nagy örömmel ki is használja aztán meg jól szétrombolja a lelki világomat.
6.Én az a tipikus zenével, vagy csendben szenvedős típus vagyok. Meg aki szívesen viselné a számára oly' szeretett fiú pulcsiját. <3
7.Sosem voltam kitűnő tanuló. Alsóban meg talán általános felsőjében jobb jegyeim voltak. Most 9.-ben viszont majdnem, hogy átbukdácsoltam. :c
8.Most viszont a célom elérni a 3-4-es átlagot *-*
9.Van 5 macsekom, szóval macska párti vagyok. Talán innen is a 'Cat' azaz 'Macska'. Meg azért is mivel a macsekom akit imádtam 1 éves lett volna, mikor tragikusan elgázolták. Nem részletezném,hogy is nézett ki mikor megláttam az utcán, de annyi legyen elég, hogy nekem 1 nyugtató nem volt elég ahhoz hogy lehiggadjak annyira szerettem azt a macskát.
10. Nehezen tudok elengedni valakit, de ha nagyon megbánt - hazudik,olyat mond vagy tesz amit a szerény képembe nem mer- akkor elfelejthet egy életre. Nem szorulok rá olyan emberekre, akik nincsenek tiszteletben mások érzéseivel. :)
11.Talán ez az a mondat amihez, már nem tudok mit írni. :D Talán legyen három aktuális kedvencemtől ,egy-egy idézet:
„Minden lánynak, aki valamilyen problémával küzd, legyen az étkezési zavar vagy depresszió, azt üzenem: az életnek igenis van értelme, bármin túljuthattok!” 
-Demi Lovato

"Ha mindent megkapsz, amire csak vágytál, aztán elveszíted, akkor ismered meg csak az igazi szabadságot."
-Lana Del Rey

"Mindannyian elveszítjük néha önmagunkat, éppen ezért nagyon fontos, hogy legyenek olyan barátaink, akik őszinték velünk, és segítenek saját magunk maradni." 
-Beyoncé

+1 Hehehe :D De csak azért mert ez olyan Cat fillinges. (Mindig pórul járok a pasikkal, ezért szerintem egyedül patkolok meg. :D) 

"A fiúk nevetnek a lányokon és amiken keresztülmennek miattuk, de akkor már nem fognak nevetni, amikor a saját lányuk arcáról kell letörölni a könnyeket, mert valaki ugyanígy bánt velük."
-Szintén Beyoné

Kérdések: 
1. Mi a kedvenc ételed? 
Pizza, gyros, spagetti, hamburger és az olasz kaják <3 *-*
2. Szeretsz-e iskolába járni? Ha igen miért? És, ha nem, miért?
Igen! :D Mert ott találkozom a barátaimmal,így csupa móka a suli! *-*
3. Miért pont a blogod főszereplőjét választottad főhősnek?
Igazándiből nem tudom. Mivel Lukeot nem tudnám elképzelni, hogy vagdossa magát, cigizik, és a saját neméhez vonzódik. -Na jó poént abba hagyom, mert ez nagyon nem volt az.- Alapból egy nem sablonos fanficcot akarok (egyesek szerint lehet az, de szerintem nem. :D), és ehhez nem átlagos lány kell. Így jött a képbe Sabina Olson! Sokat hezitáltam hogy Valerie Anna Poxtleiner vagy Sabina legyen Elizabeth Van Hellsing karaktere. Végül pedig a név szerintem ez a 'Van Hellsing' olyan nem mindennapi. Figyelem felkeltő és egyben nem tucatnév. Pont mint maga Liz. :) 
4. Mi a kedvenc bandád?
5 Seconds Of Summer, Dead By April, Bullet For My Valentine, BVB,és végül  COD. :D
5. Mennyi időt töltesz naponta a gép előtt?
Hát tanulástól függ, de általában 1-3 órát. Váltással -ami annyit tesz, hogy a húgom 1 órát ül itt, majd én, és így tovább :D -.
6. Van kedvenc sportod?
Igazából nem vagyok sport ember. :D
7. Mitől félsz a legjobban?
Pókok >.<
8. Mi szeretnél lenni, ha felnősz?
Ápólónő - vagy csecsemő és gyermekgondozónő másnem aszisztens. Mindemellett álmom, hogy híres -hírhedt :D - Írónő legyek. *-*
9. Szoktál szerkesztgetni képeket, vagy ilyesmit?
Természetesen. Elárulom teljes design átalakítást kértem, így új rendezett képeket készítettem. :D 
10. Mennyire vagy babonás?
Icipicit. :D De nem tartom magam annak. Egyedül a törött tükörben, meg a fekete macskásban hiszek (mondjuk csak azt ismerem). :D 
11. Mi a kedvenc filmed/sorozatod?
Huh. Nagyon sok van. AHS, Twilight, Hold hercegnő, Castle, Dr. Bones :D

Kérdéseim (Vivi felhasználnám a te kérdéseidet) :

1. Mi a kedvenc ételed?
2. Szeretsz-e iskolába járni? Ha igen miért? És, ha nem, miért?
3. Miért pont a blogod főszereplőjét választottad főhősnek?
4. Mi a kedvenc bandád?
5. Mennyi időt töltesz naponta a gép előtt?
6. Van kedvenc sportod?
7. Mitől félsz a legjobban?
8. Mi szeretnél lenni, ha felnősz?
9. Szoktál szerkesztgetni képeket, vagy ilyesmit?
10. Mennyire vagy babonás?
11. Mi a kedvenc filmed/sorozatod?

És végül, akiknek küldeném:
Keyla Cook
ChangeYourLife
Sz Brigi
Brigitta
Timi

(egyenlőre őket tudnám felsorolni.) Puszi.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm <3 !
    Puszi: Timi xx

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Igazán nincs mit köszönnötök kijárt már nektek! :)
    Ölel titeket:
    xxCat

    VálaszTörlés