2014. szeptember 21., vasárnap

3.Liebster Award és egy kis segítség kérés :) 🌿

Hello My Darlings!

Hát mit is mondjak? :) Megérkeztem a blog 3.díjával, amit köszönök az én egyik bátoritomnak és aktív komizomnak Rivnyák A. Lorettának. Köszönöm Drága Lolom! :* Millió puszi és köszönet! :* <3




Szabályok:
Írd ki kitől van!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!

1.Szeretem a rock, pop zenét és talán még a hiphopot viszont nagy ritkán hallgatok rappet. (de az nagy ritka)
2.Szemüveges vagyok (inkább lennék kontakt lencsés, de az meg sok macera..:/)
3.Őszi szünetben mehetek szemészetre,mert romlott a szemem..Remek ezt is megcsináltam..:D
4.Nem dohányzom,nem fogyasztok alkoholt (ha igen akkor is mértékkel és okkal -szülinap,ballagás,névnap,stb-.), nem drogozok. egyszóval  nincs káros szenvedélyem.
5.Ja de mégis! Imádom az American Horror Storyt és a 5sos-t illetve Avrilt! <3
6.Kiskorom óta felnézek Avrilre,Demire és Ririre. Bár azóta Ririt és Demit egyre kevésbé hallgatom, és előnyben részesül Avril. De a másik két énekesnőt is szívesen meghallgatom.
7.Nem értem mire jó az emberi előítélet. Ha nem jártál még a másik cípőjében, az utján ne ítéld el! Basszus ez ilyen egyszerű! :)
8. 5.-től 8.-ig fogszabályzós voltam. Méghozzá állandó! :D
9. Nagyon-nagyon szeretem az állatokat, és minden kóbor kisállaton megesik a szívem, viszont tudom hogy nem bírnám befogadni így csak az állatvédelem pártját fogom. Szóval Ne Bántsd Az állatokat! :)
10.Nem bánom a múltam, amiket tettem és akiket elvesztettem,mert minden okkal történik! :D
11."Ami nem öl meg az megerősít! " ---> Milyen bölcs vagy már! (Ezt az egyik nap mondtam és válaszként megkaptam a nyíl utáni mondatot az egyik fiú haveromtól! :D ) De ez milyen igaz! :)

Kérdések:
1.Kik azok akik mindig melletted állnak?
A barátaim,családom és az olvasóim. :D
2.Van példaképed, ki?
Igen Avril & Demi, és talán még Lana.
3.Mi ösztönöz az írásra?
Az hogy vannak olyan személyek akik olvassák, illetve maga az ösztönöm. Ha bánt valami írók, ha boldog vagyok írók. Akár fbon, akár bloggeron, akkár egy füzetbe. Lehet hogy egy üzit a barátnőimnek, lehet hogy egy új Amnesia részt vagy csak egy dal vagy verset egy személyhez, de akkor is írok. :D 
4.Olvasni szeretsz jobban vagy tvzni?
Inkább olvasni. :)
5.Hogyan jellemeznéd magad?
Kicsi, lökött, humoros álmodozó lény. *-*
6.Eddig hány blogod volt?
4. De ebből 1-et végig írtam, a másik kettőt töröltem és az utolsó az Amnesia amit szeretnék értelmesen befejezni. Aztán mi lesz ha végzek még nem tudom. :)
7.Mióta blogolsz? 2013.07.09 <3
8.Mit szeretsz az írásban?
Mindig jelen volt az életemben és talán ez a legjobb dolog amivel kiönthetem a bennem lévő érzelmeket. *-*
9.Milyen hosszúra tervezed a történeted?
Hát igazándiból 20-25 rész, eddig 12. részt írom (füzetben) de még nem tudom hogy tényleg meglesz-e a 20-25 rész. :)
10.Van olyan személy akitől "ihlet" száll rád azaz ötletet ad?
Igazándiból nem tudok ilyet, de ha nagyon kellene az 5SOS s a dalaik.  
11.Mit üzennél azoknak akik támogatnak, és azoknak akik olvassák a történeted?
Nagyon-nagyon szépen köszönöm mindenkinek a támogatást, hogy olvasnak millió hála ölelés. Illetve továbbra is tartsanak velem! <3 *-*


Kérdéseim:
1. Kedvenc színed?
2. Kedvenc sorozat?
3. Mennyi időbe telik megírnod egy részt?
4. Kedvenc film?
5. Milyen zenéket szeretsz?
6. Van valami hobbid?
7. Ki a kedvenced a 5SOS-ből? (ha nem szereted az 5SOS-t akkor valamelyik kedvenc bandádból)
8. Valami cikis sztori?
9. Van tervben egy új blog?
10. Mit jelentenek számodra az olvasóid?
11. Egy dolog, amit nagyon szeretnél megkapni a jövőben?

Akinek küldeném:




Ezen kívül szeretnék egy kisebb történetet írni World-be. Csináltam hozzá fejléct meg előzetest. (első elkészített fejlécem meg előzetesem.)  És gondoltam megmutatom nektek. Aki ért a fejléc készítéshez ill. videó készítéshez, régebb óta csinálja jártas benne szívesen fogadnám a véleményt. Illetve azt hogy elolvasnátok-e a történetet. Mivel ha végzek az Amnesiával, bele kezdenék egy nem fanfiction történetbe. 

Akkor meg is mutatom milyenek lettek:

Nos ez lenne az elkészített fejlécem.
(Saját készítés ne lopd! :D)

Trailer:


A videóval kb. 2 napig szenvedtem, mert az elsőnél túl rövidre lett vágva a zene ez meg kicsit rövid lett.
Hát egy kisebb fülszöveget is adnék az elképzelt törihez, hogy körvonalazódjon nektek miről is szólna. :)

Fülszöveg:

Találkozni, egy olyan személlyel akit eddig még életedben nem láttál. Csak egyszer. Azt is csak úgy,hogy a buszon véletlen a barátnőd mellé ült,mert ott volt szabad hely. Valamiért megtetszett neked. Talán mert annyira pozitív és megfogó személyiségnek tünt. Onnantól kezdve mindig azt vártad, hogy egybuszon mennyetek akár be a városba, vagy hazafelé. Egyre csak telt az idő. Rájöttél hogy hívják, hol lakik, hol száll le a buszról,miket szeret. Minden apró dologra rá jössz amit ő szeret. De vajon ő is tudja te mit szeretsz? Layla és Brent története ez, valamit az ex csajé Estheré.

Hát nem tudom, hogy nektek ez mennyire tetszett. Szerintetek legyen majd később blog erről a törimről? Min kéne még változtatnom, fejlődnöm? Tetszett?
Bármilyen segítséget elfogadok legyen az pozitív illetve negatív nyitott vagyok rá. :) Ja és nem lopni semmit! :)

Csak ennyit szerettem volna mondani/írni.
Ölel titeket:
xxCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése