2014. augusztus 26., kedd

Two


Kedves Olvasó (k)!


Nos két jó hírem is van az első a fiúk megkapták a A legjobb szöveges videó díjat a  Don’t Stop -al az MTV VMA díjátadón. :D Hatalmas vastaps nekik! :) Nos nem kicsit örült a fejem mikor láttam az MTV-n az awards ismétlését -sajnos élőadásban nem sikerült látnom. :( -. Amikor elénekelték az Amnesia-t bekönnyeztem. Annyira örültem,hogy jelölték őket nyertek plusz még fel is léptek. Csodásak voltak! Kijárt nekik a díj! <3 Ezt méltán mondhatom minden 5SOS fan nevében! ;)
Hát ez volt az első jó hír,most jön a második. 3 nap kihagyás után hoztam a fejit. Itt kapnak szerepet  a srácok és Luke. Remélem tetszik majd és kapok pár kommentet pipát,hogy mit kellene még javítanom. :)
Nos egy rossz hírem is van. Nem sokára itt a suli és így ritkábban tudom hozni a fejiket. Ez így nagyon gáz tudom, mivel ha érdekel valakit a töri akkor hamar várja a folytatást. Megértem ha lesz olyan aki nem olvas, bár sajnálnám nagyon de hiszem hogy lesztek még akik olvasnátok. Lényeg a lényeg heti egyszer pénteken hoznám a kövit, de ha időm engedi és a tanulni való is becsúsztathatok pár részt szombatra. De..a szombat a tanulástól és a ti ígényeitektől is fűgg, hogy mennyire várjátok a kövit. Ami a részeket illeti már megvan írva az 5/2 részig (igen az 5. részből 2 van :D). Nem is rablóm tovább az időtöket jó olvasást és ne felejtsétek,hagyjatok magatok után nyomot! ;)
Ölel: xxCat 

2.Rész  - You do not you give him your number?


*Elizabeth Van Hellsing*

Másnap reggel mikor felkeltem rájöttem, hogy aznapra szól a Linától kapott jegy. Ami egy VIP jegy, és az volt ráírva, hogy a koncert után bemehetünk a fiúkhoz a backstagebe.  Vajon hány ember kapott ilyet? És Lin honnan szedte? A szülei tuti megölnék, ha 100 ezreket kidobna egy ilyenért,szóval tőlük nem. Na mindegy, ezzel most nem foglalkozok. Még a laptopomon  keresgéltem, a banda számait, hogy felkészült legyek ha véletlenül barátnőm feltesz egy olyan kérdést ami véletlen csendel végződne. Pl.: Ki a kedvenced közülük? Kedvenc szám? ,stb. Értitek? Végül is belehallgattam a számokba, és a gép előtt ülve a cigarettám füstjének illatát belélegezve megállapítottam, hogy nem is rosszak és hogy Luke Hemmings -ha jól emlékszem- nem is néz ki rosszul. Na jó nem pasizni megyek, és megfogadtam valamit. Szóval böngészgedtem a youtube-ot az 5 SOS dalai után. A Wherever you are - n megakadt a szemem, rá klikkeltem. Mikor vége lett a számnak majdnem elsírtam magam. Tudom hülyeségne tűnhet, de Ced jutott róla eszembe. Még két számot meghallgattam, majd elhatároztam, hogy itt az ideje készülődni. Mivel a koncert itt van a városunkban, az arénában nem nagyon kell sietnem. Főleg hogy Lina apja elvisz minket,ők meg értem jönnek. Tőlünk az arénáig csak öt perc az út. Mázli. Még azon agyaltam mit vegyek fel, olyat ami színes és ujjas ami takarja a vágásokat,addig anya azzal tartott fel, hogy jó szórakozást kívánjon és elmondja vigyázzunk magunkra, meg mennyire szeret. Próbálták leplezni apával azt az örömöt, amiért végre elmegyek szórakozni egy barátnőmmel. Régen voltam már szórakozni, szerintük. Mire kiválasztottam a megfelelő ruhát ami egy hosszú ujjas póló és egy térdtől fentebb érő vörös szoknya volt. A sminkem pedig egy füstös macska szem. Nemsokára megjöttek Linék. Kaptam anyuéktól egy-egy búcsú ölelést, és már mehettünk is. Útközben kezdetben csönd volt, majd Lina megtörte a csendet.
-Jól vagy?-kérdezte mellettem ülve a hátsó ülésen.
-Jól.-mondtam mosolyogva.
Tekintetét látva, ironikus lehetett a mosolyom, mintsem szívből jövő.
-Túl tudtad tenni magad rajta?
-Mint láthatod..-mondtam és felhúztam a pulcsim ujját. 
Lina el sápadt, a látványtól.
-Sajnálom. Én borzalmas barátnő vagyok!-jelentette ki.
-Nem, nem a te hibád.-mondtam
Barátnőm felém nyújtotta a kezét:
-Együtt túl tesszük magunkat rajta.Segítek! Benne vagy? -mondta.
Én haboztam. Vajon képes vagyok elfeledni Őt? Az emlékét? Legyen. Fájva, de megpróbálom.
Megfogtam a kezét.
-Együtt.-mondtam.
Ő megölelt. Én viszonoztam.
-Együtt.-mondta.-Jóban-rosszban.
-Örökké!-mondtam.
 Erre ő örömtelien mosolygott, jelezvén örül annak amit mondtam.
-Hiányoztál ez alatt az idő alatt. Még ha beszéltünk is néha akkor is olyan volt, mintha nem akarnál beszélni és csak én beszéltem. Mintha elakarnál távolodni tőlem, tőlünk a barátaidtól.
Miíg hallgattam Lina mondatát rájöttem, hogy teljes mértékben igaza van, és ha így folytatom öregkoromra egyedül halok meg barátok nélkül a macskáimmal. 
-Te is nekem, és a többiek is.-mondtam neki még mindig az ölelések közepette.
Majd mikor vége lett az ölelkezésünknek kiszálltunk a kocsiból,elköszöntünk  Mrs. Rosetól. Ő elhajtott,mi pedig bementünk az óriási arénába. A bejáratnál rögtön kérték a jegyet. Mi felmutattuk és már mehettünk is
.
-Lina..-kezdtem.
-Igen?
-Honnan szerezted a jegyeket?
-Aeden apja a biztonsági cégnél dolgozik. Ez amolyan ajándék volt neki, ő pedig a fiának adta. Aed pedig nekem, mert ő utálja az 5 Seconds Of Summert.
Rejets
-Szóval ezért nem jött veled.
-Igen.-mosolyogta barátnőm.- De nem is baj, nem kell mindig együtt lennünk.
-Talán van valami baj?
-Nem semmi.-mosolyogta. Leplezve a hazugságát.
-Hello Mindenki! Örülünk,hogy ilyen sokan eljöttetek. Mi az 5 seconds of summer vagyunk. Készen áltok a bulira? - kérdezte a szőke hajú tag azt hiszem Ashton Irwin lehetett.
A többi srác csak mosolygott a dobos és szerelése előtt. A tömeg egyre jobban kiabálta azt, hogy IGEN!, olyannyira hangos volt, hogy felidegesítettem magam ezen. A fiúk előadtak öt vagy hat dalt köztük a Wherever you are-t, a She looks so perfect , a Never be..-t , az I miss you-t a Reject és az új dalukat az Amnesia-t. Jó számok. Az egyikőjükön megakadt a szemem. Nirvánás pólója kilógott a többiekétől. Szàján egy piercing volt,haja pedig az ég felé nézett. Luke Hemmings volt az. Sokkal másabb élőben,mint a klipekben. Miután a fiúk előadták az utolsó dalt és pihentek pár percet,bemehetünk hozzájuk a backstagebe. Lina zsongott,már alig várta a találkozást. Bekopogtunk az ajtón. Kinyitják,és láss csodát ki nyitott nekünk ajtót?
Michael Clifford. Linnek sem kellett több. Nyomban ölelgetni kezdte,akár csak egy plüsst.
-Ne haragudjatok rá. Nem mindig ilyen. Csak örül a találkozásnak.-kezdtem el mentegetőzői barátnőm tettéért.
-Semmi gond. Végül is nem mindennap lépünk itt fel.- mondta Calum.
-Valóban.-mosolyogtam.-Lina elengednéd már Michaelt!-fordultam barátnőm felé aki még mindig úgy szorongatta az énekest akár csak egy plüss majmocskát . Lin rám nézett majd elengedte öleléséből Michaelt és elintézte a dolgot egy "Ne haragudj!"-al.
A beszélgetésre szánt időnk hátra lévő része arról szólt, hogy elmeséltük kik vagyunk, egy szóval bemutatkoztunk.
-Hol is kezdjem? A nevem Elizabeth Van Hellsing, 16 éves vagyok és a helyi gimiben tanulok ezzel a dinkával.-mutattam a mellettem ülő barátosnémra, minek következtében a fiúk rá szegezték szempárjaikat. Kivéve egyikőjüket. Luke szemei engem pásztáztak. Barátnőm bemutatkozását figyelve nem tudtam nem észre venni Luke rám szegeződő tekinteteit.
Mielőtt távoztunk volna Luke közvetetten félre hívta Linát. Beszélgettek majd Lina írt neki valamit egy cetlire, amit aztán a srác zsebébe dugott.
Remélem Lin nem adta meg Lukenak az elérhetőségeimet,mondjuk a telószámom.
-Lin ugye nem adtad meg Lukenak a telefon számom?! - kérdeztem a  kocsiban ülve úton hazafelé.
-Nem, dehogy is .- mondta.-De amúgy ha azt mondanám, hogy igen akkor mérges lennél?
-Igen.
-Na de miért?
-Mert nem akarok senki mást Cedric után.
-Nem értem miért bünteted magad. Tiszta hülye vagy! Olyan szép vagy,okos és fiatal és ezért az egy srácért elrontod az életed! Komolyan mondom te tiszta hülye vagy!
Hallgattam ahogy Lin szid engem, majd ahogy fékez a jármű. A házunkhoz értünk. Megköszöntem az utat,de kiszállás előtt még egyszer rákérdeztem Linre, hogy megadta-e a számom Lukenak,mire ő:
-Nem,dehogyis-
Ennek a mondatnak a tudatában kinyitottam az ajtót és besétáltam a házba. Mindenki aludt. Felmentem a szobámba, majd átöltöztem és aludni mentem.  

2 megjegyzés:

  1. Sziiaa!!
    Bocsi hogy csak most írok, viszont csak most volt időm.
    Nagyon tetszett a rész! Remélem Lin mégis csak odaadta Luke-nak azt a bizonyos telefonszámot :DD Sajnálom a lányt, nagy trauma érte így persze, hogy nehezen lépne tovább a srácon. Nem is beszélve, hogy még milyen nehezen fog majd odáig jutni, hogy újra tudjon randizni vagy másként nézni egy srácra mint barát.
    Remélem gyorsan tudod hozni a következő részt mivel már nagyon várom! Akkor is ha ez lehet csak pénteken lesz xd
    Puszi Lolo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietek a kövi résszel ígérem! Így hogy van akit érdekel a töri ősztönzés is van az írásra! ;)
      xx Cat

      Törlés